torstai 23. elokuuta 2012

Something beautiful.

Ei saa lukea jos ei heti laita tätä soimaan.



(Muistan että tää oli hitti sillon ku oltiin ekaa kertaa reilaamassa, ehkä vuonna 2003, ja tähän vaan tiivisty kaikki sen hetkiset fiilikset - ilo, onni ja vapaus.)

Mä uskon kohtaloon ja karmaan. Oon just sellanen huuhaa-tyyppi, että uskon että kaikki mikä tapahtuu on joko seurausta hyvästä/pahasta tai sitä seuraa jotain hyvää/pahaa.

Olin kovan sortin Take That-fani pikkutyttönä. Robbie oli mun suosikki. Itkin hirveesti kun se lähti bändistä. Mä tykkään siitä edelleen, en yhtä intohimosesti tosin, mut onhan se helkkarin karismaattinen - Jubilee-konsertit sun muut on huipussaan aina kun Robbie on lavalla. Siinä vaan on sitä jotain.

Mun äiti on muuten ehottomasti samaa mieltä. Vielä enemmänki ku ehdottomasti. Se rakastaa maailman eniten Robbieta (Robbie-bobbieta kuten se sanoo) ja Ville Valoa, eikä varmaan osais sanoa että "kumman kaa" vaikka miten pakottais.

Tässä pohjustus edellistorstaihin. Mun työvuoro oli peruttu. Sen takia nähtiinkiin kaverin kanssa kahelta, ei seittemältä kuten piti. Mentiin syömään. Syömässä ruuat kesti hirveen kauan, pidempään kuin piti. Oltiin siksi myöhässä alkuperäisestä lähtöaikataulusta.

Käveltiin Spitalfields Marketin ohi. Siellä oli jotain väkijoukkoja, valoja ja muita. Aateltiin että joku muotikuvaussetti tai muuta. Yritettiin kuikuilla mitä tapahtuu, mä jopa sanoin et en mä nää ketään julkkista kenet tunnen. Ohi meni jamppa jolla oli mankka. Mun kaveri sanoi et kuulostaa Robbie Williamsilta. Mä sanoin että eihän oo, lähetää menee. Se vaan jäi notkuilee.

Sit mä näin Hänet ♥




Hysteerisen valokuvauskohtauksen jälkeen oli pakko tekstaa äidille. Se tärisee ja huohottaa varmaan vieläkin. Mä taisin kans vähän hokea teinimäisesti OMG:ta ja kikattaa hermostuneena.

Onhan Robbielle tullut harmaata ja ehkä vähän kilojakin, mut kukapa jossain räkäsissä iPhone-kuvissa hyvältä näyttää? Se on edelleenkin yks maailman charmainteimpia ihmisiä. Ja se uus biisi kuulosti ihan hiton hyvältä.

Kannatti oottaa vuosi että näkee julkkiksen Lontoossa, vai mitä sanotte? :D

7 kommenttia:

Katri kirjoitti...

OOOOH!!!!!!!!!!!!!

Asta kirjoitti...

Uuh, mahtava bongaus! Robbie-fanina olisin varmasti seonnut onnesta, jos olisin paikalle osunut. Kiitos kun jaoit tämän kanssamme :)

Sanna kirjoitti...

Katri - My words exactly :D

Asta - Ole hyvä vaan! Toivotaan et näitä tulee vielä aimo kasa lisää :) Mun kaveri meni joskus baariin Notting Hillissä ja Hugh Grant piti sille ovea auki. Musta tää on paljon päheempää.

Anonyymi kirjoitti...

Käytit myös sanoja AH NAM :D

<3 L

Katri kirjoitti...

Ah jos mä näkisin Hugh Grantin ni voisin kuolla onnellisena. Meinasin kuolla onnellisena jo ku luin ton sun kirjotuksen!

Little Talks kirjoitti...

OMG, pakko kuunnella vähän Robsuu nyt! <3 oon niiiin kade!

Sanna kirjoitti...

Lulu - Ahahaha ai sanoin :D Hyvin sanottu!

Katri - Mäkin! Pitää alkaa varmaa hengailee Notting Hillissä sitte :D Tehää julkkisbongausreissu ku tuut! Menestys tosin ei ole taattu.

Jamy - Mäki oisin! On se kyllä ehana.